Fuel Tank Repair Kit – Chit pentru repararea rezervoarelor
Compus pentru repararea rapidă și permanentă a rezervoarelor de combustibil metalice deteriorate / perforate. Repararea se poate face fara demontare si fara a fi nevoie de sudura. După întărire, prezintă o rezistență foarte mare la benzină și motorină și poate fi șlefuit, prelucrat mrcanic și vopsit - după 60 de minute. Rezistă la expunerea regulată la temperaturi de 120 ° C. Pe termen scurt rezista până la 180 ° C.
Mod de utilizare:
Foarte important - Curățați temeinic locul de reparat de rugină și alți contaminanți folosind, de exemplu, o perie metalică sau șmirghel și degresați.
Tăiați o bucată de material din baton și frământați cu mâna timp de aproximativ 2 minute. Amestecați bine până când se obține o culoare uniformă. Creșterea temperaturii masei frământate este un semnal pentru a începe procesul de întărire.
Aplicați imediat masa în zona de reparații, apoi zdrobiți-o bine, acoperind complet zona deteriorată și zona din jurul acesteia la minimum trei centimetri.
Timp inițial de întărire de 8-12 minute, în funcție de temperatura ambiantă.
Timp total de întărire 60 de minute. După 180 de minute, rezervorul poate fi reumplut cu combustibil.
Nu se recomandă repararea la o temperatură sub 5 ° C, deoarece procesul de întărire va fi extins semnificativ.
Date tehnice:
Proprietate |
Valoare |
Culoare |
Verde - după amestecarea temeinică |
Consistenta |
Plastic / Oțel după solidificare |
Timp de lucru |
ok. 3-4 min. |
Întărire inițială |
8-12 min. |
Întărire completa |
60 min – la 18 ° C |
Rezistența la temperatură |
120 ° C. (Pe termen scurt până la 180 ° C) |
Interstitiu minim |
0.5 mm |
Duritate |
Shore D - 82 |
Rezistenta la compresiune |
600 kg/cm2 |
Rezistența la forfecare si tractiune |
5 – 10 N/mm2 |